Barang yang masih available adalah TRUNKLID COVER WAJA dan LEATHER SEAT sahaja.

Barang yang masih available adalah TRUNKLID COVER WAJA dan LEATHER SEAT sahaja.
LEATHER SEAT AVAILABLE UNTUK SEMUA JENIS MODEL KERETA,DAPATKAN QUOTATION SEKARANG

Thursday, December 25, 2008

Penghantaran di luar Lembah Klang

Hari ini adalah buat pertama kalinya saya mendapat pesanan dari luar Lembah Klang...sudah tentu saya kena menggunakan perkhidmatan POS LAJU. Kaedah yang saya gunakan adalah seperti yang tertulis di sebelah.

Esok saya akan pergi ke Pejabat Pos dan membuat penghantaran ke Melaka. Gambar packing adalah seperti di bawah. Terima Kasih kepada kawan kita yang membuat pesanan tersebut setelah melawat blog saya ini. Barangan saudara telah saya packing dan di harap saudara akan menerima nya beberapa hari lagi.

Clip saya attachkan di dalam seperti gambar.

Saya telah membuat penghantaran hari ini.

Ini adalah contoh penghantaran yang akan di buat untuk pesanan di luar Lembah Klang.

Alhamdulillah, barangan ini telah pon sampai kepada pembeli pada hari ini 30/12/2008. Terima Kasih kepada En.Fadhil dari Melaka dan lepas dah pasang kat kereta boleh lah tolong promotekan kat sekitar Melaka. Komisyen boleh di uruskan.

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Kewujudan blog ini adalah bertujuan untuk menambah kenalan serta mencari peluang perniagaan. Barangan yang di promosikan di dalam blog ini adalah memenuhi keperluan peminat2 Proton WAJA bagi mencantikkan kereta. Disamping itu blog ini juga mempelawa rakan2 yang mempunyai barangan2 kereta yang ingin dijual untuk dipamerkan di blog ini.